Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Northern Invasion 2018

UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
Choices always were a problem for ya
«13456765

Comments

  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Choices always were a problem for ya
  • Rex_Capone420Rex_Capone420 Posts: 61,279 spicy boy
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    HYPE! 
    Just informed my woman that Northern Invasion is on Mothers Day.
    She responded with,... "Maybe I'll go see my daughter that day."

    Yay!!  Much better response than the shit storm I first expected.
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Also,... another bud of mine might be going. 
    I told him that I'm the only one I know with a ticket (Jobe still has no tix).
    Sent him the line-up,.. and he said he would kick himself for not getting a tix.

    So of course he has no tix yet,.. but he might.  
    At least someone will go camping.
    Choices always were a problem for ya
  • SONSON Posts: 55,651 spicy boy
    How much is a camping pass 
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    lol @ Rex for the Flag.

    $55 Per Person for 3 nights.
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Wife also just complained about how long the event is.
    "Your gonna be gone the whole weekend?!?!"

    No.  I'll be gone for 4 days.  Friday thru Monday.

    "WTF, I thought it was only 2 days!"

    The show is 2-days.  And also 2 days of traveling time.
    So half of Friday and half of Monday I'll also be gone.

    "No point in saying anything.  Deed is done."

    :)
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    $55 Per Person 
    • Two Person minimum (8 person maximum)
    • Includes Three Nights of camping (May 11, 12 & 13), with free hot breakfast on Saturday & Sunday
    • Pre-Party Friday Night
    • Unlimited festival in/out privileges
    • Must purchase festival admission in addition to Premier Camping at Float Rite

    That is something you don't see often for a show.
    Unlimited Festival in/out privileges.

    Fuck I remember for Ozzfest, they let me go into the parking lot ONCE.
    And for MayhemFest,.. you couldn't leave at all.

    Unlimited in/out is nice.
    Like if you are scared to bring dope inside the venue,.. just step out every 30 mins for a toke break.  lol
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    NORTHERN INVASION RETURNS IN
    74 DAYS  03 HRS  21 MINS  
    Choices always were a problem for ya
  • mrAPEmrAPE Posts: 37,628 moneytalker
    You’re really trying to sell camping hard. I don’t mind camping but last year was awesome having a pool to float in after the long day on the feet. 
    You tryin to be a hero fool? You wanna see badass mother fucker?! I'll show ya a badass!!!
  • Rex_Capone420Rex_Capone420 Posts: 61,279 spicy boy
    Lol at scared to bring dope in 
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Camping is only a hard sell to those that have never camped before and don't know what to expect.  
    Otherwise,.. camping is the obvious choice for many reasons.  
    Choices always were a problem for ya
  • mrAPEmrAPE Posts: 37,628 moneytalker
    Eh I’ve camped at fests. It was cool but having my own shower and a pool to chill in after each day sounds even better 
    You tryin to be a hero fool? You wanna see badass mother fucker?! I'll show ya a badass!!!
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Campgrounds have showers.  
    Not your own personal shower,.. but they all have showers in the common bathroom area.

    I'm thinking about getting one of these:

    Or one of these:



    Choices always were a problem for ya
  • mrAPEmrAPE Posts: 37,628 moneytalker
    ROTR doesn’t allow tents. We used a pop up like I said it was nice and the showers weren’t bad but waiting in line to use a damn show in the evening and or morning fucking sucks. 
    You tryin to be a hero fool? You wanna see badass mother fucker?! I'll show ya a badass!!!
  • mrAPEmrAPE Posts: 37,628 moneytalker
    Hell I like the shower we used at the Bristol races better but it might not work as well with the time of year up there. It was the bladder you fill up with water and it has the shower head on the end. Hang it from something and let the water flow. It was 100 degrees in Bristol though so that shit was still nice and warm in the morning when you work up after it sat in the sun all day the day before 
    You tryin to be a hero fool? You wanna see badass mother fucker?! I'll show ya a badass!!!
  • Rex_Capone420Rex_Capone420 Posts: 61,279 spicy boy
    Yeah i had one of those before. It was awesome. Me and my boss used to go on 10 day camping trips with no showers or power so that thing was amazing. We would just fill it up and leave it in the sun for a while if it was too cold. 
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Riddle me this, Riddle me that,
    If Northern Invasion is 2 days long with over 39 bands,
    then why is the Northern Invasion Snitchify Playlists only 5 h 56 min long?
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    Step 1 supplies secured.
    Choices always were a problem for ya
  • UPfreebirdUPfreebird Posts: 16,214 destroyer of motherfuckers
    I've been listening to Northern Invasion 2018 playlist on Snitchity,... and I notice I keep skipping songs.  The next song I skip I'm gonna try to remember the band and when they are playing.  Cuz it might be time to leave and cook up steaks during certain sets.
    Choices always were a problem for ya
«13456765
Sign In or Register to comment.